City-marketing and tourism in Natal and João Pessoa

em Natal e João Pessoa

Authors

  • Maria das Graças Menezes Venâncio Universidade Federal do Rio Grande do Norte Centros de Ciências Sociais Aplicadas Departamento de Ciências Administrativas

DOI:

https://doi.org/10.22409/eas.v7i1.54010

Abstract

The intention of this essay is to analisys the applied marketing os city-marketing linked of the explorations in Natal and João Pessoa. Theorical Considerations deal with globalizations, urban planning and tourism and city marketing. The debate doesn't exhaust the subject and referers to experience in the area, other works carried out consulted and reflexions made.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Maria das Graças Menezes Venâncio, Universidade Federal do Rio Grande do Norte Centros de Ciências Sociais Aplicadas Departamento de Ciências Administrativas

Mestre em Administração Pública pela EBAP FGV - Especialista em Ténicas de Desenvolvimento Turístico pela SUDENE e Metodologia da Pesquisa pela PROEX UFRN

Published

2022-07-15