ARTE HUMANA - HUMANA ARTE
DOI:
https://doi.org/10.22409/revistaleph.vi35.47907Abstract
The test tells part of the paths of a player in Brazilian popular culture, acting in the Carroça de Mamulengos family troupe, in the multidiversity of Learning, experienced in the iterations through Brazil. In a poetic and autobiographical writing she reports how she realized a dream of Graduation in Pedagogy, punctuating art as a fundamental pillar for educational paths and formation of future pedagogues. It proposes a dialogue with Popular and community education giving meaning to the word influencing life, electing the imaginary repertoire, prioritizing Play, in the temple of the world, in the pedagogy of the meetings and in the beauty of the unexpected.
Downloads
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2021 Schirley P. França
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Autores mantém os direitos autorais e concedem à revista o direito de primeira publicação, com o trabalho simultaneamente licenciado sob Attribution-ShareAlike 4.0 International que permite o compartilhamento do trabalho com reconhecimento da autoria e publicação inicial nesta revista.
Autores têm autorização para assumir contratos adicionais separadamente, para distribuição não-exclusiva da versão do trabalho publicada nesta revista (ex.: publicar em repositório institucional ou como capítulo de livro), com reconhecimento de autoria e publicação inicial nesta revista.
Autores têm permissão e são estimulados a publicar e distribuir seu trabalho online (ex.: em repositórios institucionais ou na sua página pessoal) a qualquer ponto antes ou durante o processo editorial, já que isso pode gerar alterações produtivas, bem como aumentar o impacto e a citação do trabalho publicado (Veja O Efeito do Acesso Livre).