Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
Submissions
About
About the Journal
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Search
Register
Login
Search
Search
Home
/
Archives
/
Vol. 11 No. 18 (2023): EDUCAÇÃO NA PANDEMIA III
Vol. 11 No. 18 (2023): EDUCAÇÃO NA PANDEMIA III
Terceiro Volume do Dossiê Educação na Pandemia.
Published:
2023-11-04
NÚMERO TEMÁTICO
A ESCOLA EM TEMPO PANDÊMICO
DESAFIOS E PERSPECTIVAS
Nicole Moreti
1-20
PDF (Português (Brasil))
A INTERCONNECTION BETWEEN HUMAN, ANIMAL AND ENVIRONMENTAL HEALTH: THE URGENCY OF ENVIRONMENTAL EDUCATION TO PREVENT PANDEMICS
Joziani Kuster, José Vicente Lima Robaina
21-31
PDF (Português (Brasil))
O PENSAMENTO URBANOCÊNTRICO: E UMA REALIDADE DISTINTA NO INTERIOR DO AMAZONAS
Camila Louzada, Armando Brito da Frota Filho
32-44
PDF (Português (Brasil))
EDUCAÇÃO EM TEMPOS DE ISOLAMENTO E NEOCONSERVADORISMO
AS COMPLEXIDADES E OS LIMITES DO ENSINO REMOTO
Ingrid Gomes, Pâmela Esteves
45-54
PDF (Português (Brasil))
SOCIEDADE E POLÍTICA: A EDUCAÇÃO BRASILEIRA NO CONTEXTO PANDÊMICO
Isadora Alves Roncarelli, Nilda Stecanela
55-76
PDF (Português (Brasil))
TECNOLOGIAS E O DIREITO À EDUCAÇÃO ESCOLAR: UMA ANÁLISE SOBRE A LEI DE NÚMERO 14.172/21 NO CONTEXTO EDUCACIONAL BRASILEIRO
Douglas Silva Santos
77-93
PDF (Português (Brasil))
The CLASSROOM AT HOME PROJECT IN AMAZONAS
PLAYFULNESS AS A MEDIATION INSTRUMENT IN LITERACY
Rosana Ramos de Souza, Cleize Mara Moreira Pessoa
94-112
PDF (Português (Brasil))
ANÁLISE PRELIMINAR DO IMPACTO DA PANDEMIA NA EDUCAÇÃO ESPECIAL PELA ÓTICA DE PROFESSORES DA SALA DE RECURSO MULTIFUNCIONAL EM PARINTINS NO BAIXO AMAZONAS
Beatriz Souza de Sena dos Santos, Denilson Diniz Pereira
113-131
PDF (Português (Brasil))
AS FORÇAS DE TRABALHO E A PRODUTIVIDADE: UMA ANÁLISE DE MEMES QUE CONTRIBUÍRAM PARA O PROCESSO DE (RE)CONSTRUÇÃO DE PROFESSORES NA PANDEMIA
Thatiana Muylaert
132-142
PDF (Português (Brasil))
The challenges in the teacher-student relationship in times of the Covid-19 pandemic
Maria Jose de Castro Nunes, Willian Lazaretti da Conceição
143-162
PDF (Português (Brasil))
Teachers' feelings regarding their profession in the context of the pandemic: a study in secondary education.
Teachers' feelings regarding their profession in the context of the pandemic: a study in secondary education.
Francisca Maria Coelho Cavalcanti, Miss
163-186
PDF (Português (Brasil))
ARTIGOS
MENINAS VESTEM ROSA, MENINOS VESTEM AZUL E O CONSERVADORISMO VESTE FARDA:
Girls wear pink, boys wear blue and conservatism wears a uniform: The family agenda in the Bolsonaro government and its consequences in education
Raquel de Aragão Uchôa Fernandes, Mirella Cavalcante Vilar Lima
187-208
PDF (Português (Brasil))
LUTA E RESISTÊNCIAS
DIÁLOGOS FEMINISTAS
Fernando Santos Barbosa
209-222
PDF (Português (Brasil))
RESENHAS
RESENHA "O AMANHÃ NÃO ESTÁ A VENDA": Contribuições e reflexões em tempos de pandemia
Contribuições e reflexões em tempos de pandemia
Isabela Pereira Lopes
223-227
PDF (Português (Brasil))
Current Issue
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Developed By
Open Journal Systems
Language
English
Español (España)
Français (Canada)
Français (France)
Italiano
Português (Brasil)
Português (Portugal)
Browse
Make a Submission
Make a Submission